assalamualaikum, click here  for manual instruction and more info

6/21/2011

Last minute kills you !


Ready set ! I'm about to explode everything bad, Mencarut stuff and etc !  yeahhhh today was a completely fatigue day ! My oh my how pheeeeeweeeyyy was today, okai, apa aku buat. YES i did a last minute job =.= OMGEEE rasa mcm babeng ! GRRRR aku sengaja tak pegi sekolah sbb kerja kursus Sejarah aku tak siap. MAK AII gilaaaaaa ! pagi2 pukul 9 kena hantar folio Din, aku tak expect pn Din akan kena marah dgn CR slash cikgu Rosli dengan teruknya. Aku jamin esok Din tak nak cakap dengan aku and won't be my BFF anymore. and also Teah and Iqa. Practically everyone will hate me tomorrow we'll see. Goshhh, Sayanggg Help me :( i will not have friend tomorrow. 

On the other side, For the first time evaaaahhh in the history of man kind in my life. aku buat kajian yang real. yeahhh cikgu mostly suruh reka sendiri je kn. BUT NOT me this time. 100% from HANIS :) nak tawu kenapa hantar lambat. cause aku tukar tajuk secara mendadak. Aku dah buat folio ni lama dah, then pendrive hilang memang sial. tpi ada la jgk sisa-sisa tajuk FELDA dlm PC. But better yet, aku rsa tajuk ni boring and aku tetiba nk jdi reporter tak bertauliah =.= soo amik tajuk MDK ! ptg tdi pegi interview orang dengan bahasa skema saya ! Yeahh saya ber-encik puan -.- and anih ikut skali and dia taw plan jahat aku ahahahhah,
aku pnggil mak cik indian yang dh beruban MISS ! mesti dia bangga gila. hahah. 

at night, terpaksa la terapkan semua yang aku interview dlm folio =.= tu lahh, aku bajet reporter satu patah haram aku catat aku tak paham. tulisan macam cakar babi . entah apa aku tulis, and kakak tu cakap bkn paham sgt pn. aku agak2 je la, ada la sikit2 boleh masuk and mostly aku ingt, and YEAHHH aku dapat konterversi masalah politik dalam MDK ! ingt senang ke. HANIS je yang boleh dapat ahahahahha. 

Pstu, rumah aku mmng x dak printer dan inknya. sooo pegi kedai. Kedai tu nk tutup dh. dh nk tutup pintu, smpai uncle tu gempaq aku ada org minyak. mmng rsa nak nanges taw dak. auntie tu mcm nk seret aku keluar dh =.= UHHHH, mmng letih gilaaaa ! kayuh basikal mcm org nmpk hantu, actually malam2 aku pegi kedai mmng kayuh mcm tu -.- 

From this, I learnt a very valuable lesson ;
Jangan dok gatai buat kerja last minute ! and
NEVER SAY NEVER haha

p/s : aku balik nk tidoq ja,gmba di ats tak de kena mengena ye, i'm out of tumblr photos. klo aku tido dgn laki aku pn kenapa, tak kacau hidup hang pn. ni blog aku kbai. Sorry aku mencarut 

No comments:

Post a Comment